Nytt, nytt, nytt :)

2011-08-30 / 17:40:07
Nu sitter jag här med en stor kopp te, efter första "riktiga" dagen i Flyinge! :D
Min grupp började 8.15 med, vad det stog på shemat, teori, men vad vi gjorde var att presentera oss o vår "hästvana". Sen fick vi hästar utdelade o ´då var det tid att göra dem iordning för lektion. Jag fick en häst som heter Candide, o som är en stooor häst! Jag som är van vid min lilla Tara-ponny ;) Men det gick bra med tanke på att det var första dagen på nytt ställe, med ny tränare o i ny grupp.
Sen väntade lunchen i restaurangen, där jag tyvärr gick ut ifrån när Maria Gretzer kom för att äta. Hörde någon säga att hon tydligen är på Flyinge varje vecka o håller någon träning! :D Lite kul tyckte jag, tänk vem man kan springa på på skoltid! ;)
Tyvärr blev hippologilektionen idag inställd... Men nu ser jag fram emot nästa vecka, med mer nya erfarenheter, hästar o Hippologilektion!

(Har inga nya bilder från idag, så dom är ifrån Prova-På i maj)






               

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0