spöregn typ all day... D:

2011-10-06 / 21:36:14
Idag har det spöregnat typ hela dagen, eller iaf från lite efter lunch och till kvällen... Jag blir så himla trött på sånt skitväder! Men iaf så det verkligen V R Ä K T E  ner när jag satt i skolan så direkt när jag kom hem så tog jag in Blondie och Guinnies, dom blev glada :) Dom fick lite hö att tugga på medans jag åt mitt mellis! Det var jättemysigt att sitta inne i boxen och äta kanelbull och så kom Blondis och ville ha (men det fick hon inte!) <3 Hon är så sööt när hon tittar på en och vill ha godis :)

Sedan hade jag ju tänkt rida Blondie, men då var jag tvungen att ta ut Gunnies eftersom han inte kan stå inne ensam och det hade ju inte varit något problem - om han inte varit så förbaskat rädd för stängslet eftersom strömmen klickar! Men nej jag kunde inte få in honom i hagen så jag fick ringa pappa och sedan fick han hålla i stängslet medan jag släppte ut Gunnies i hagen.
Jag hade tänkt rida slalom barbacka - men den idén föll när Blondie vägrade gå in i paddocken med mig på ryggen! Jag kunde hoppa av och leda in henne i paddocken, då var hon så snäll så, men jag kunde minsann inte rida in där... Jag orkade inte bråka med henne så hon fick stå idag med :P Jag vet att man inte ska ge med sig men när det dessutom blåser asmkt och det är värsta gråa himlen så det ser ut att börja vräka ner regn närsomheslt orkar jag inte bråka.
// sara

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0