Trötter...

2011-08-31 / 15:46:15
Nu sitter jag här med huvudvärk o ännu en stor mugg sött te, o försöker sammla kraft nog för att cykla till stallet o titta till hästarna o pyssla om min finis-Tara. Någon ridning blir det inte idag, vilket innebär att jag inte har ridit Tara på en hel vecka! Sista gångerna jag har varit där har det regnat o blåst typ storm, o idag orkar jag knappt resa mig från stolen för o leta fram min stalljacka. Får se om jag tar med kameran idag, i så fall kommer det nog lite bilder på kattungarna, Tara eller det snart färdiga o nyrenoverade stallet, när jag kommer hem! :)
Har inte så mycket mer o berätta nu, har ju bara varit i skolan o försökt hitta rätt klassrum i rätt byggnad innan lektionen börjat hela dagen, en helt vanlig dag alltså.


Sommarbild på Agge! Tycker att denna bilden är så söt på honom! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0