Regn?Nejtack!

2011-08-30 / 20:22:48


Usch sån jäkla skitväder det har varit idag! Eller aa inte bara idag igår också och säkerligen kommer det regna imorgon :( Men ja det finns inte så mycket att göra, bara att ta på sig regjacka! Det braiga var att när jag kom till stallet regnade det inte, men självklart skulle det sätta igång senare.

Men jag red iaf, tränade mycket på att ställa och det gick bra :) Hon var snällare än vad jag trodde att hon skulle va, trodde hon skulle protestera och bara vilja gå in men nej hon lyssnade bra! Så ett plus där!

Där inne fick jag lägga på henne ett fleec-täcke på baken och ett på halsen så hon skulle torka snabbare.

Jag passade på att smörja dressyrsadlen och tränset medan hon skulle torka så om det blir skitväder imorgon också rider jag med den :) Blir det fint väder tänkte jag hoppa lite!




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0