OM MALIN

2011-08-28 / 15:37:45






Jag heter Malin o jag har ridit sedan 2001.

De första två åren red jag på Lomma ridklubb, o sedan bytte jag till Lödde. Jag är jättenöjd med det bytet o aldrig riktigt velat sluta, men denna terminen (Ht11) började jag på gymnasiet o läser natur hippologi. Då läser jag natur fyra dagar i veckan på polemskolan i Lund, o en dag i veckan läser jag hippologi på Flyinge. 2009 slutade jag på handboll för att lägga all min lediga tid på hästar, då med min medryttarponny Rebell, som tyvärr såldes i november samma år. Efter det hittade jag ganska snabbt Minette, som också tog ifrån mig alldeles för tidigt, (när hon var 22) eftersomm hon fick fång som inte gick att bota o som snabbt bara blev sämre o sämre. Nu har jag hittat en ponny som jag hoppas får stanna hos mig längre, Tara Hill.

När jag inte är i stallet tycker jag mycket om att fota, segla o vara med kompisar, o annat kul.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0